Mehinbanu Safikhanli

mehinbanu
Mehinbanu Safikhanli
153 Takip Ettiklerim
20 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (20)
karlitorosdaglari cafetu mimaraninsaat luqi saribidusunce brendalasasnicar cacoo28 memik01 stardolldivas powerofthepen ekgelirin istanbulboyacisi marieclaire selenagomezmelikee teensworld abdul-bagirov aydilke zeynepdicle127 tubizeol kurabiye-tarifleri

Selenanın Yeni Single

Merhaba Sizinle bi Selenalı yeni Resim ve haber paylaşıcam. Başlıyorum Evet resim doğru. İlk defa EMA-da...

Devamı

Yardım edermisiniz?

Merhaba uzun zamandir yokdum. Zaten biraz dan yine gidecem. Bu gün bir kaç paylaşım yapıcam....

Devamı

Lady Gaga Ve Katy Perry EMA-da

Evet Bu defa Her kesi yine de şaşırtan Katy Perry ve Lady Gaga ile geldim....

Devamı

Selena EMA-da

Evet yine Selena ile ve ya EMA-nın en güzel kızı ile geldim. Yine resim paylaşıcam... Elbisesine...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !